easy riders

Hello my friends!!!

Sorry att jag inte skrivit pa nagra dagar men vi har varit pa en 3 dagars trip runt om i vietnam. De vi akt med kallar sig sjalv easyriders och gor turer pa moppe runt om i hela vietnam. Vi har sett sa sjukt mycket som vi inte skulle sett annars, kanns som vi ar klara med vietnam nastan=) Nu har vi i alla fall kommit fram till ett stalle som heter Mui ne. Har ar det jatte fint vader sa vi har precis kommit tillbaka fran en 1och en halv timmes prommenad pa stranden.
NU vantar sol och bad resten av tiden i vietnam innan vi drar vidare till nasta land Kambodja. Har traffat jatte manga har i vietnam som precis varit i kambodja och sager att det ar skit bra dar. Det ser vi fram emot!

Lite bilder fran trippen...

 
              


Vi har verkligen sett allt pa de har 3 dagarna, allt fran hur de tillverkar silke av sma fjarilspuppor som jag haller i pa bild 1 till vackra lanskap. Vi har aven ridit elefant =) Det var riktigt skoj, de var sa sota! De berattade att pa kvallarna och natterna var de fria inne i byn och skogen sa de kunde ata och chilla lite.

Nu har min dator lagt av 2 ganger sa det forsvann lite av det jag skrivit men vill ni lasa mer om allt vi sett och gjort sa har Anton en hel novell pa sin blogg=)
Maste skriva det roligaste... Alla manniskor vi sett nar vi akt runt har trott att Anton varit tjej, forsta vad jag skratta nar guiderna berattade att de hade sagt.... a vilka 2 vackra tjejer=)
Saknar er alla iaf mycket, Sandra.Tank pa att det ar jobbigast nu i borjan eftersom vi nyss akt, det kommer handa sa mycket nu med jul och nyar och grejor, sen ar det var och sen sommar.... sen kommer jag=)

Nu ar det bast jag publicerar sa det inte forsvinner igen...
Ta hand om er allihopa!

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Lilli

oh vad mysigt ni två flickor verkar ha det ! ;p

skit kul med bilder så man får se också ! kingen ! pusspuss , saknar er mkt <3

2008-12-08 @ 19:37:39
Postat av: Sandra

Hej vännen, imorgon åker mamma oxå, känns lite tråkigt. Vad roligt ni verkar ha, kul!! Hälsa Fjant!! Jag älskar dig!!! xxxxxxxxxxxxxx

2008-12-08 @ 22:40:01
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej! Om intresse för ny design till din blogg finns är du välkommen in till min design sida!

2008-12-08 @ 22:43:32
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: skutten

du kör väl försiktigt nu på moppen, resan har bara börjat=) ta hand om dej å lille fjant,

kram på er

2008-12-08 @ 23:44:18
Postat av: Jenny

Grrrrrrrrrrrrrr........!!!

Vad mysigt ni verkar ha det...ine avis alls... ; )

Här hemma är det typ 10 minus....

Skoj att du lagt ut lite bilder...Var rädd om er.!

Varm kram till dig och hälsa din man...!

2008-12-10 @ 10:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0