hello...

Hej bloggen!

Vi har klarat av annu en dag I saigon, om nagra timmar aker vi vidare till nasta stalle har i Vietnam, Nah trang.
idag har det faktiskt shoppats lite, jag har kopt spel till mitt nintendo ds. 68 spel for 400 kr, inte sa tokigt tycker jag. Anton har antligen kopt sig ett par vita converse skor for 270 kronor typ.
Idag har vi aven gjort en liten utflykt, i samlad trupp med guide och andra turister har vi besokt Cu Chi tunnlarna. Det var under vietnam kriget som de byggde tunnlar under jorden for att overleva och komma undan fienderna.
Det var riktigt lackert faktiskt, lite laskigt att ga ner i de men sjukt coolt. Det var knappt sa man kunde ga pa huk.
Jag gick bara en liten bit for det blir smalare och smalare, jag fegade ur helt enkelt. jag filmade hela vagen och nar jag kom upp tankte jag att jag skulle filma anton nar han kom upp ur nasta hal. Stog vid fel hal i typ 5 minuter. Helt plotsligt kommer han och gar bredvid mig.... Blev lite fel! Sorry baby!!!


Jag med nagra snubbar               En av fallorna     Anton med en stridsvagn
  

Det ar sa roligt for det kanns verkligen som jag gar omkring med en egen bodyguard for alla verkligen vajer nar de ser anton och tar varsta omvagen, de stirrar helt sjukt mycket pa hans tatueringar, tydligen ar inga vietnameser tatuerad.

Hur ar laget hemma da? Har det hant na roligt? Vill ha lite skvaller....
det gar valdigt bra for oss iaf sa ingen behover oroa sig, vi mar bra och har det underbart!
Ledsen att det inte blev sa manga kort igar men det tar san tid och ladda upp sen rakade jag sjalvklart satta mig vid den enda datorn man inte kunde ladda upp kort pa sa jag fick ta Antons dator istallet nar han var klar. Blev lite stressigt sa jag hann inte med sa manga.
Och just det trodde Antons blogg var lejonmamnnen men det ar ju...

www.lejonmanen.blogg.se

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Sibel

Hej vännen! Vilken himla sightseeing ni har gjort! Är så avundsjuk, här hemma snöar det och regnar om vartannat! Supermysigt.. Ta hand om er nu och ha superkul!Kramar

2008-12-04 @ 13:24:36
Postat av: Anonym

Ni verkar ha det riktigt bra där borta där ni är..

Ta hand om er där ni är, jag hoppas verkligen att jag och baby kan få göra en sån resa med er någon gång i framtiden :)



//Alex

2008-12-04 @ 14:24:30
URL: http://mrbayron.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej vännen, vad roligt ni verkar ha. Har lite skvaller till dig men jag tar det via mail till helgen. Träffade Agneta idag så jag gav henne din bloggadress. Hon kanske tittar in, vem vet? Du skulle ha tagit kort på Antons spice, ha ha. Jemma hälsar, xxxxx

2008-12-04 @ 20:33:07
Postat av: angelica

hej gumms! haha jaa jag har faktiskt BADAT! :) ovanligt va?! :) säger osm sadnra, du borde tagit kort på antons spice hahah!

ni verkar ha det super härligt! ta massor av kort!

pusss

2008-12-04 @ 20:38:20
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: angelica

hej gumms! haha jaa jag har faktiskt BADAT! :) ovanligt va?! :) säger osm sadnra, du borde tagit kort på antons spice hahah!

ni verkar ha det super härligt! ta massor av kort!

pusss

2008-12-04 @ 20:38:46
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: angelica

hej gumms! haha jaa jag har faktiskt BADAT! :) ovanligt va?! :) säger osm sadnra, du borde tagit kort på antons spice hahah!

ni verkar ha det super härligt! ta massor av kort!

pusss

2008-12-04 @ 20:39:10
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: mariel

Sandra. Jag vet det hade varit en kung bild, men han gastade bort med den pa en gang =) Ser fram emot lite skvaller. Puss och kram syster



Alex. Ni far borja spara =) vi borjar med Bali i juli =) Ta hand om baby! Kram

2008-12-05 @ 04:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0