Koh lanta

Nu har vi lammnat phi phi islands bakom oss och kommit fram till Koh lanta, eller vi kom fram igar men det har varit fullt upp sen dess. Vi borjade med att hyra moppar pa en gang sen akte vi runt lite pa on. Vi hamnade vid en grotta dar man kunde ga genom grottan med en guide. Det var riktigt coolt faktiskt! Det var helt kol svart dar inne sa vi var tvungen att ha pa oss pannlampor for att se nat. Det var sa sjukt varmt dar, har nog aldrig svettats sa mycket. Vi var dar i ca en timme och anton och Moa badade i en vatten kalla. Sag dock 2 feta spindlar pa vaggen, fick varsta paniken men guiden lovade att de inte var giftiga. Idag har vi fortsatt var tur runt on, stannat pa lite olika strander och bara chillat.
Nu har vi precis bokat resa for att aka vidare imorgon, vi ska annu langre ner till Koh lipe. Dar ska vi fira nyar! Det blir kul!

Jag har glomt att beratta vad som hande pa nattbussen fran bangkok till phuket... Vi akte ju mitt i natten pa en 15 timmars buss resa till phuket. Pa bussen var det jatte manga som blev ranade,buss personalen satt i bagage utrymmet och gick igenom allas vaskor och tog det de ville ha. Mobiltelefoner bla. Som tur ar har bade jag och anton las pa vara sa de var ororda. Runt 4 tiden lag jag och sov och anton lag och halv sov lite da hor han nagonting vid hans ben. Han tar upp mobilen och lyser i gangen da ligger det en kille mitt pa ggo
Hoppas alla dar hemma har det bra och att nyar blir toppen...
Vi hors fran koh lipe!


Bilder fran Thailand...
Lite blandat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0