shopping i bangkok

Ar nu framme i bangkok, vantar pa att bussen ska ga som ska ta oss till Phuket. Sjalvklart var nattaget fullbokat i 4 dagar framat sa vi maste ta bussen istallet. Gissa hur lang tid det tar??? 15 timmar... Jippie!!! Det ser vi fram emot.
Som tur ar, ar det liggande stolar sa man kan sakert sova bort nagra timmar. Blir nog en film oxa och massa entourage,
Det ar sa skumt for det gar inte att lagga in bilder harifran thailand, nar man stoppar in minneskortet finns det inga kort pa det men det finns det om man kollar i kameran. Jatte trakigt!!! Har jatte mycket bilder att lagga upp.

Har shoppat lite idag... Ett Rolling stones linne, ett par byxor, en vit klanning, en taring och ett armband. Jag hade tur att mamma hade plats i sin vaska sa hon kunde ta det vi handlat i vietnam och Kambodja. Blev inte sa mycket shopping dar, ett vin stall och tva kuddfodral bara och lite flipflops saklart men de ska jag ha med mig!
Nu ar det 1 timme kvar tills bussen gar, maste in och kolla facebook har inte kollat dar pa ett tag nu.
Vi ses i Koh phi phi!!!

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hejhej!

Snart snart snart är det jul. De sista klapparna är fixade och väskan är packad. Lars och jag åker till Sundsvall imorgon förmiddag. Det ska bli jätte mysigt att komma hem igen och bara ta det lungt. Jag har fortfarande utegångsförbud, men jag ska nog försöka ta mig ut på juldagen ändå. Såg att du ska vara på phiphi, håll koll efter Malin Hising då, hon ska också dit ungefär samma tid. Hälsa Anton och mamma, om hon är kvar.

God jul. Kram, Kristina

2008-12-22 @ 08:53:34
Postat av: Pappewappsen

Hej mina kära! Har ni tänkt på att kameran har två minnen, kameraminnet och minneskortet. Kolla om det inte finns bilder på det ena eller andra stället, och då kan ni lägga över dem dit ni vill för att kunna publicera på bloggen! Hälsningar Pappa!

2008-12-22 @ 14:13:59
Postat av: angelica

åhh vad skoj med BILLIG shopping! här hemma pågår just nu julstädning och snart julklapps inslagning :) imrgon ska jag inhandla dom sista klapparna. puh, blir trött jag bara tänker på hur mycket folk det kommer att vara... men så är det när man är så smart som mig att vänta till sist dagen :) hoppas ni har det bra! puss puss puss

2008-12-22 @ 21:49:35
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0