Today is the day:)

Sista dagen i sverige!!! Har precis vaknat, vi har råkat försovit oss med 1 timme så nu är det brottom brottom. Eller planet går inte förrän halv tio ikväll men vi måste in till stan och så innan.  
Åkte buss i 7 timmar igår för att komma till stockholm, riktigt drygt måste jag säga. Tur att vi hade Entourage på I poden:) Började se 3 avsnitt igår, det är ju så sjukt bra, blev helt besatt. Nu är väskan packad iaf och humöret är på topp. Ses i vietnam då nästa gång, tror inte jag hinner skriva nå mer idag.
Massa pussar och kramar!!!

Have a nice one!

Kommentarer
Postat av: Bella=)

Hej Marre!

Ha det så bra på er resa och var rädda om varandra.

Här hemma kommer det troligen att vara sig likt även när du kommer hem till sommaren, så ni kommer inte missa något:)



Jag kommer att sakna dig.. vem ska jag nu "busa" med när jag kommer hem o hälsar på.



KRAMAR

2008-12-01 @ 11:04:59
Postat av: fia

Bara så du vet säljs Entourage i riktigt bra kvalite i thailand hela säsonger =) Lycklig resa



MVH



Fia

2008-12-01 @ 14:23:49
Postat av: angelica

snart åker ni majsan!! kommer verkligen att sakna er! vi hörs senare ikväll! puss och kram



hoppas du inte glömde det du skulle göra på stan idag då :)

2008-12-01 @ 14:44:32
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaha nu har ni åkt, känns tomt och konstigt. Saknar er redan. Hade velat prata lite mer med dig innan du gick på planet, men men. Tycker det e så tråkigt så nu ska jag gråta ett tag tills prison break börjar och hoppas det känns lite bättre imorgon. Ta hand om er, xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

2008-12-01 @ 21:21:22
Postat av: vargen

Entourage är kung, majsan du får vara loyd elr vad han nu heter, Ari Gold`s sekreterare :P

hoppas ni har det bra annars



kram

2008-12-02 @ 20:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0