Welcome to Cambodia =)

              Oboy... vilket vackert vader!!! =)

   
Vi Har nu tagit oss vidare till Kambodja, kom till storstan i gar morse och skyndade oss ivag till 2 olika museum. Angrar lite att jag gick in i det forsta, har lite daligt syke nar det galler sanna saker. Det var en gammal skola som for bara 30 ar sen anvandes som fangelse. Man fick se bilder pa de som torterats och dodats, det var riktigt hemskt. Det fanns aven tortyr kammare som man fick ga in i. Det tillhor ju kambodjas historia sa det kanns som nagot man maste se. Nu ar det gjort iaf!
Imorse akte vi bussen till Shionukville,  langst ner i sodra kambodja. Det var som att komma till paradiset. Underbar strand med helt genomskinligt vatten, det var helt otroligt nice och bada. Nu ska vi strax gasa ner till stranden igen och se solnedgangen, alla barer har borjat stalla fram hamockar och bord langst ner vid vattnet. Sen har de ju Happy hour oxa och det gar ju inte att missa!
Jag har det otroligt bra iaf, kambodja ar underbart. platsen vi ar pa nu stannar vi nog pa i 3 dagar om vadret haller i sig. Sen aker vi vidare till siam reap dar vi ska kolla in Ankor wat.
Efter det kommer Thailand, det ska bli sjukt spannande att se Thailand. Har en kansla av att jag kommer bli besviken efter detta men vi far se. Jag vill jatte garna aka och traffa upp mamma i Koh samet men nu sag jag att hon ska till koh chang istallet!
Mamma ak till koh samet forst istallet sa traffas vi upp dar runt den 17. Da kan vi mysa i 4 dagar innan vi maste borja dra oss ner till phi phi. sa fort du vet hotell, let me know!!!

             
 
Kul att ni haller mig uppdaterad vad som hander dar hemma i sverige, fortsatt med det! Vill veta allt.

Kram kram!!!

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: blengis

Hej lillen=). Gillade din lilla under rubrik=). Härligt att se att ni har det bra. Har varit ledig i går och i dag och inte gjort annat än suttit och uppdaterat din blogg i väntan på nya inlägg, så nu är jag lycklig=). Här hemma är det kallt och grått så sitt du där och mys. Kolla mailen tänkte skvallra lite där=P.



Hälsa fjant så mycket

Puss

2008-12-11 @ 11:31:52
Postat av: angelica

vaknade nyss (har jobbat natt :)) och såklart går jag in på din blogg direkt och spanar! heregud så härligt ni verkar ha det! tittar man ut genom våra förnster så snöar det bara, snö och mulet! visst det är ju vinter men fan deppig blev man ju nu när man ser hur ni har det!

ha det så underbart i solen! längtar nu tils ni kommer hem...

puss och kram

2008-12-11 @ 13:49:45
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Anonym

förstår att de var hemskt att se men va intressant de verkar, gillar sånt spännande om historia....

inge synd om er ser ja, här älskar jag snön hahahaha

sköt om er.

kram

2008-12-11 @ 16:36:31
Postat av: lilli

hej babay . nyss haft julfest på våningen , med alla som jobbar i In gallerian, måste säga att du var ritkgti saknad ! :( pussspuss

2008-12-11 @ 23:37:37
Postat av: Sandra

Hej Barr! Har nyss kommit hem från middag och show på våningen med stan gänget och Emelie. Var trevligt. Jag jobbar järnet den här veckan, och det snöar järnet hela tiden. Mysigt faktiskt, men ett helvete med bilen varje morgon. Jag väntar med skvallret till söndag, kanske finns mer då, vem vet? By the way, träffade Mackes syrra och hon ska vara med på Körslaget La Gaylia, solist även. Kul för henne och roligare och titta när man känner nån, love u pet xxxx

2008-12-12 @ 00:01:11
Postat av: mamma

Hej igen



Efter 7 timmar med buss ar vi nu i Koh Chang.

Vi bor i en liten bungalow nara stranden.

Det ar jattemysigt har. Jag trodde att Ni skulle

till Koh Samet den 26, 27 dec. Kul att hora att Ni

har det bra.



Sandra o mormor, hoppas allt ar bra med Er.

Vi mar jattebra. PS min mail fungerar inte.

Gar inte att komma in dar.



Kram Ingrid i o Laine

2008-12-12 @ 15:22:09
Postat av: mamma

Hej igen



Efter 7 timmar med buss ar vi nu i Koh Chang.

Vi bor i en liten bungalow nara stranden.

Det ar jattemysigt har. Jag trodde att Ni skulle

till Koh Samet den 26, 27 dec. Kul att hora att Ni

har det bra.



Sandra o mormor, hoppas allt ar bra med Er.

Vi mar jattebra. PS min mail fungerar inte.

Gar inte att komma in dar.



Kram Ingrid i o Laine

2008-12-12 @ 15:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0