4 timmars buss resa

godmorgon!

Nu är det måndag igen, veckorna går så himla fort. Har haft en underbar helg, det är ju så skönt och vara ledig helgen. Nu är det dock dags att jobba igen, 4 dagar kvar bara:) När jag slutar idag ska jag ta bussen upp till Umeå, där ska jag träffa min kära, gamla vän Helena. Vi ska ha en riktig mys kväll. Tyvärr träffas vi inte så ofta eftersom hon pluggar i Umeå. Hon kommer bli en mycket bra tandläkare. Kan inte riktigt förstå hur man frivilligt vill gasta runt i människors munnar, men det är tur vi är olika:)
Kommer hem imorgon kväll och då är det bara att börja packa igen för om 1 ynken liten vecka så åker vi!!!

Have a nice one


Kommentarer
Postat av: Caroline

Men herregud, åker ni om en vecka redan..? Kram Carro

2008-11-17 @ 09:12:41
URL: http://princesses.blogg.se/
Postat av: Kristina

DU!!!!! Jag är också i Umeå ikväll, är på höga kusten hotellet nu och ska åka upp i eftermiddag. Jag hade tänkt att ringa dig för jag ska stanna en stund i Svall på vägen ner. Jag förstår att du inte har tid i Umeå, men jag hoppas verkligen att vi kan ses i Svall...torsdag.

2008-11-17 @ 09:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0