baby in action

            

            

Just i detta tillfälle håller Anton på att gå lös på städskrubben... Han är helt missnöjd att jag inte nämt att vi hade gångstavar. Hade glömt bort de faktiskt, de är bra att ha men man känner sig ganska löjlig när man traskar runt med de. Är nog en vane sak skulle jag tro.
imorgon är sista dagen på min soppa... Vägde mig igår, har faktiskt lyckats minska mig själv med 2 kilo:) Känner mig något piggare plus att sötsuget har minskat drastiskt. Förut åt jag godis exakt varje kväll men nu känns det inte som jag behöver det alls.
Ska nog ändå fira med en stor godis påse på fredag, det är jag värd!

Imorgon kväll ska jag till frissan, ska försöka göra nåt som gör att jag inte får sån stor utväxt när jag åker. Vill verkligen vara blond men jag har gett alexandra fria händer så vi får väl se vad hon hittar på.
Nu ska jag fortsätta packa ner mitt liv i lådor, är ledig imorgon så det blir en mysig sovmorgon för mig!

Have a nice one!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jaså, 2 kilo redan, då är du värd en STOR godis påse... Kan du inte maila receptet på den där soppan! =) Kram

2008-11-12 @ 09:11:53
URL: http://princesses.blogg.se/
Postat av: Mariel

Caroline: japp det blir en stor godispåse i belöning:) självklart mailar jag det har fler som vill ha det. Kram

2008-11-12 @ 11:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0