Blev en julskinka ändå!

Ikväll ska vi få äta ett lite för tidigt julbord, jag har precis griljerat min första skinka:) hoppas den blir god. Mer på bordet har vi köttbullar, prinskorv, sill, rödbetssallad och massa annat gott. Vi fick ett julbord i år ändå:)
       
       Just nu ligger julskinkan och myser i ugnen....

  

Antons familj har med sig sin vovve hit, Shanti. Det är en jätte söt liten
vovve, inte liten men hon är ung, bara 8 månader.
 

  

Idag har tjejerna som sagt varit och shoppat lite, alla kom hem med en påse utom jag. Jag var så koncentrerad på att inte handla nåt så jag glömde handla det jag verkligen behövde: Tomma plast flaskor att hälla shampoo och balsam i. Snacka om klantig!!! 
Killarna är och bastar inne i stan, Snart kommer de hem och då är det food time! skynda er.... Jag är hungrig:)

Have a nice one! 

Kommentarer
Postat av: angelica

meen vad lyxigt och inte minst gott! tok längtar jag till julmaten, och ja jag lovar att äta för er :) puss hörs imorgon

2008-11-30 @ 00:33:30
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0