Bye bye party

Igår hade vi våran hej då fest hemma hos oss en sista gång innan vi åker. Var så himla nervös innan för vi hade råkat bjudit ca 40 personer, kändes som det var lite väl många för våran 2:a. Det såg verkligen ut som alla skulle komma oxå men det var några som som inte kom så vi slutade på ca 25. Det var aldeles lagomt faktiskt, 15 till och jag hade inte haft någonstans att bo idag:) Det var en mycket lyckad kväll och vi hade sjukt kul!! kvällen slutade på oscar och vi lyckades hålla ihop hyfsat faktiskt. Nu ska jag gå runt och plocka lite burkar och torka vin fläckar. Nån med vitt vin har inte varit så stadig på benen, eller handen:)

Men först some pictures....







Goodbye my friends....


Kommentarer
Postat av: Kristina

Såg ut som en bra fest! När åker ni? Sorry jag har glömt. Jag ska sova hos mamma idag, ska jobba i Kramfors imorgon. Puss

2008-11-16 @ 13:38:36
Postat av: angelica

tack för ej skojjig fest! jag såg verkligen upp piffad ut på kortet, tur jag ändrade mig och gasade hem och hoppade i party kläderna :) puss

2008-11-16 @ 14:11:40
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Mariel

Angelica: Insåg att jag inte har ett enda kort på dig med party outfiten. Tror jag glömde bort kameran när du hade bytt om:) Tack själv för en jätte lyckad kväll!

2008-11-16 @ 16:21:54
Postat av: lilli

så jävla kul igår gumman ! tack för en king kväll.

2008-11-16 @ 17:16:19
URL: http://liliana.blogg.se/
Postat av: ylva

Hallå där fisen!!!! Vill bara säga att de va roligat att man kunde få komma den lilla stund jag kunde och få bli bjuden på en kopp kaffe innan arbets passet började kl 19:00 Saknade en sak på jobbet senare på kvällen/natten och det va de glad party gänget jag nyss hade lämnat för jobbet.....vad hände......när det bara va Larsson och en vän till henne som dök upp?????? Även fast att jag inte har haft så mkt tid till dig och dom andra tjejerna så ska du veta att jag kommer att sakna dig otroligt mkt kom ihåg de.......vad som än händer så älskar jag dig över allt annat på denna planet glöm inte bort de...... Love u pet...Kisskiss Hughug

2008-11-17 @ 03:33:12
Postat av: Myraan

faan vaah snygga nii vaah XD

kraaam

2008-11-18 @ 15:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0