coolaste handbagaget

          

Måste tacka för dessa fina presenter vi fick igår. Värsta resekitet! Blev ju genast oense med Anton om vem som skulle få använda väskan som handbagage på resan. Finns inget som kan avgöra saken bättre än sten, sax och påse.
Självklart så vinner jag för det gör jag alltid på den leken, Anton är så fruktansvärt förutsägbar. Känner honom aldeles för väl:) Helt nöjd blev jag, Anton däremot inte lika nöjd. 1 timme senare byter jag väskan mot att få hamna längst fram i toa kön, Vad hände????

Aja nu är man en väska fattigare men denna fina dagbok är iaf min, tack Larsson!!! Ska försöka skriva lite varje dag.

        

Nu ska jag slappa lite i soffan innan jag ska till pappa ikväll, vi ska fira farsdag 1 vecka sent. Har köpt en liten present, farsdagspresent, födelsedagspresent och juklapp i ett eftersom jag missar julen och hans födelsedag. Mamma ska oxå få en liten present innan jag åker som tack för att hon hjälpt oss så mycket. Hoppas de blir glada!

Have a nice one


Kommentarer
Postat av: ylva

Glömde säga i förra inlägget......Jag sa upp mig från jobbet idag......Älskar dig såååååååå mkt. Hoppas ni får en helt underbar resa =) Kramizar på du

2008-11-17 @ 03:35:38
Postat av: Myraan

Vilkeen frään väskaa (::)

Kraam

2008-11-17 @ 20:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0