Det packas för fullt

Problemet när man ska flytta är inte möblerna egentligen, utan det är de där skräp lådorna som du proppar i papper efter papper och skumma saker jag inte ens vet vad det är. Ikväll har vi städat alla sånna lådor, det står 3 fulla soppåsar i hallen med bara massa menigslösa grejor. Istället för att slänga på en gång så stoppar man ner det i en låda. Det är iaf så det funkar i detta hushåll.
Fast enligt Anton så är det bara jag som gör så, han ville inte erkänna sig skyldig till några av grejorna som hittades i dessa lådor. Så pucken och näten på målen till hans hockeyspel, de var det jag som hade sparat:)
Han är så rolig!
Nu känns det iaf som vi är en bit på vägen.

Ikväll är det prison break, måste ju se det altså.... Kan inte låta bli även fast jag inte fattar så mycket. I och för sig gör det inte ont i ögonen av att kolla på Michael Scoefield. Börjar misstänka att det är därför jag tittar vecka efter vecka:)
Butiken blev jätte fin idag, kommer bli ännu finare imorgon när allt hängs där det ska. Fick super snygga klänningar idag, perfekta nyårsklänningar. Kan bli lite för varma i Thailand dock! Men för er som stannar i Sverige är de kingen.
Imorgon börjar jag än en gång klockan 8 så även ikväll blir en tidig kväll.

Have a nice one!

Kommentarer
Postat av: Myraan

Faan vaah pirr deeh måste kännas nu dååh? :D

kraam!

2008-11-11 @ 16:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0