Jag är en hemsk människa

Jag har glömt din födelsedag Vargen!!!  Gud vad hemsk jag är...
Du som alltid kommer ihåg min.
Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och undrar om jag kan kompensera min glömska med några fina ord om dig Vargen, Min vän!

♦ Du är snäll
♦ Du är en jätte bra vän
♦ Du lyssnar alltid när jag babblar massa gojja
♦ Du ställer alltid upp
♦ Du förlåter mig alltid när jag glömmer din födelsedag...

Kan göra denna lista hur lång som helst, för du är toppen Vargen och jag uppskattar din vänskap väldigt mycket. 
Förlåt för att jag glömde din dag!

Den 5.e oktober...

Nä det är ingen vanlig dag för det är vargens födelsedag HURRA  HURRA HURRA

My friend


Kommentarer
Postat av: vargen

Åhh nu vart jag rörd, det var snälla ord, fortsätt skriv lite mer av detta :P, lite mer om mig och din blogg kommer bli ditt levebröd;), men frågan blir om du skrivit detta inlägg om inte jag hade skrivit kommentar om madde ???

2008-11-05 @ 00:10:44
Postat av: Sandra

Vargen om du läser så önskar jag oxå grattis till dig på din dag! Flyttar du hem snart?? Kram Sandra

2008-11-05 @ 09:36:18
Postat av: Mariel

Då hade jag ju inte vetat att jag glömt din födelsedag!!! Försökte ju kompensera för att jag glömde...

2008-11-05 @ 10:33:27
Postat av: vargen

ah tack sandra, vet inte än när jag flyttar hem, om jag flyttar hem.

jo jag förstod det majsan, men vart liksom lite nyfiken på vad du hade skrivit om jag inte hade kommenterat madde inlägget, som du lovade i telefon.

men du är absolut inte en hemsk människa.



kram kram/Barack Obama

2008-11-05 @ 17:37:53
Postat av: Mariel

jag hade skrivit samma fina saker ändå, fast jag hade inte skrivit Grattis!!! :)

2008-11-05 @ 18:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0