En lyckad kväll

Jag mår aldeles för bra för att vara sant idag :) oförskämt bra!!!
Det var en mycket rolig kväll igår
Fick tyvärr aldrig tag i den där halvmasken jag ville ha, eller jag fick tag i den men den passade inte. Inget för nån med normalstora ögon eller liten näsa! Den var helt sne.
Det blev en häxhatt, blod i mungipan( fråga ej varför) och svarta ögon. Lite passivt måste jag säga om man jämför med många andra som var här. Men det fick duga:)

           
               
                                   De som ansträngde sig lite mer var...

             

                                           

Lite senare på kvällen kom Lilla Malin förbi, hon hade sagt att hon skulle komma men man vet aldrig med den där Malin ;) Även Lilli och hennes Eddie kom förbi en sväng. De var egentligen på en maskerad några gator längre ner men de kom upp och sa hej en sväng. De var super söta i sina kläder. De hade verkligen gått all-in!!!

                                                   
                                          Syns inge bra på den här bilden att 
                                                 Lilli var Amy Winehouse                  


Vi hade bestämt att vi skulle gå på aveny och lyssna på kristet utseénde och så blev det, brukar kunna ändra sig det där. finns alltid en dragningskraft till oscar, men inte ikväll!!! Eftersom vi bor så nära gick vi ner och tog stämpel vid 9 ungefär när de öppnade, och tro det eller ej men då var det redan kö??? Vem går dit klockan 9? 
JAG tydligen och många fler!

                                             pictures from the evening

         
                          

                                        Knäppte till och med kort ute
                                     Det brukar jag aldrig lyckas med
             
                         


                           Avslutar med ett kort  på mig och min kära 
                                   syster som jag hittade i vimmlet

            

Time to run to el worko...

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: lilli

tack för en skit kul (kort) stund <3

2008-11-02 @ 13:34:43
Postat av: Myraan

faan vad heta ni blev ;O

2008-11-03 @ 16:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0