En tjuv i mitt hus

              
                                               Här är tjuven!!!

Varenda dag så knycker denna man mina fina mysbyxor.... Varför?
Han har nästan likadana själv, förutom att det står quiksilver på benet så är det ingen skillnad. Kan inte bli sur på han heller när han tittar på mig med de vackraste ögonen jag sett:) Det är i dessa tillfällen man har tur att man är det yngsta barnet i familjen. Annars hade jag aldrig fått ärva dessa underbara flanell byxor av min kära syster. Varenda gång hon ser mig i de försöker hon få tillbaka de.
Men det går ICKE surru!!!
Sorry sister... I love them!

               

Nu ska jag till frisören...

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men de ska väl inte med på resan va? Lr?

2008-11-12 @ 19:57:12
Postat av: mariel

Sandra: Önskar faktiskt att de skulle det... men nej, de får inte plats. Om du är riktigt snäll kan det finnas en chans att de slinker ner i din brevlåda som för tidig julklapp:)

2008-11-13 @ 08:27:38
Postat av: Pappewappsen

Jag är ännu ingen inbiten bloggare, men jag läser TinaMariels blogg varje dag. Hon har bannemej sidor som jag inte sett tidiager, bl a hennes sätt att få uppslag till skrivandet, och det fakto att hon skriver bra!!! Du är bara så djäkla braaaa!

2008-11-14 @ 07:59:18
Postat av: Mariel

Pappewappsen: Men tack! vad snäll du är:)

2008-11-14 @ 10:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0