Estocolmo

Nu har jag kommit fram till stockholm. Inatt ska vi bo hos Moa, Antons stora syster. Tyvärr är inte hon hemma hon är och hälsar på föräldrarna på Öland men vi hinner träffa henne på måndag innan vi åker iaf.
Min dag började tyvärr inte så jätte bra. Vi hade bokat tåg till stockholm för jätte länge sen så vi fick tag i en jätte billig biljett. När vi sen kommer till tågstation så är det fel på loket så vi får sätta oss på en buss istället, VILKET SKÄMT!!!
Istället för 3 timmar och 19 minuter på ett mysigt tåg med massa benutrymme fick vi tränga in oss i en buss med noll utrymme istället. Bra början på min backpacker resa! 4 och en halv timme senare kommer vi till slut fram till stockholm och här är det kallare och mer snö än hemma. Imorgon bär det av till Helsingborg, ska äntligen få träffa lilla Lucas.
Nu har jag fått i mig middag och ett glas vin så nu mår jag gott!

Have a nice one!

Kommentarer
Postat av: Fia

Lycka till på resan, trots att den inte fick sin mysigaste början =/ Var rädda om er och njut jätte mycket nu =) Håller tummarna för er att Thailand har löst sina problem tills ni ska dit!



Kram Fia

2008-11-26 @ 13:57:32
Postat av: Sandra

Saknar er redan, inget fönster att gå till. Kramis xx

2008-11-26 @ 20:34:27
Postat av: Anonym

Ohh, vilken början på resan du;) men..nu kan det ju iaf. inte bli sämre:) tihi Kram på dig!

2008-11-26 @ 22:21:00
Postat av: Mariel

Fia: Tack så jätte mycket, ja nu håller jag tummarna på att allt löser sig. Skulle bli jätte besviken om vi inte kan åka. Såg bilder från er resa ni ser ut att haft det jätte bra.

2008-11-26 @ 22:44:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0