fortsättnig följer...

Nu är jag hemma igen, gick hem tidigt för jag börjar jobba 9 imorgon. Det är så himla kul och prata massa gamla minnen. Ikväll har vi demonstrerat matadoren för sandra som hon av nån anledning hade missat:) För er som inte vet är matadoren en dans stil som jag och Lilli snappade upp på dans golvet på aveny för några helger sen. Den är väldigt underhållande måste jag säga!

Skulle jag veta hur man la in filmklipp så skulle jag visa men det vet jag ej tyvärr. Det får bli lite vanliga bilder istället dock inga på matador dansen!

   
                                         

Nu ska jag tvätta fejjan och bege mig till sängs, tråkigt att alltid jobba lördagar faktisk. Får aldrig känna känslan på fredagar att nu är det helg!
Men men så är det ibland....

Sov så gott!!!

Kommentarer
Postat av: Myraan

Vilkeen guschiii bild :D:D

2008-11-08 @ 01:00:42
Postat av: Kristina

Jag saknar dig så mycket!

2008-11-08 @ 17:36:36
Postat av: Lilli

HAHA jag älskar matadoren

2008-11-08 @ 22:37:06
Postat av: mariel

Kristina: jag saknar dig oxå... jätte mycket!!!

2008-11-09 @ 10:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0