Freeeeezing....

Idag är det riktigt kallt.... är egentligen bara 5 minus grader men det känns som ungefär 30 minus! Jag hade tid på vårdcentralen imorse så jag var uppe ganska tidigt. Som tur var skulle mamma ut till birsta så jag fick åka med henne dit. Tog en promenad hem i kylan och trodde helt seriöst att öronen skulle frysa till is. Nu kan ju jag vara lite känslig men det var kallt altså. Snart ska jag börja jobba, börjar klockan 1. Stänger med Malin idag, det ska bli kul! Jag gillar Malin:)
Ikväll ska vi på middag hos mamma, hon ska bjuda på pölsa, potatis och rödbettor. Det är nånting som jag aldrig skulle få för mig att äta hemma men det blir nog gott!

Nu är det lunch time innan jobbet....

Have a nice one


Kommentarer
Postat av: mamma

kommer att sakna dig när du åker betten

2008-11-20 @ 21:02:09
Postat av: angelica

säger det jag med, kommer att sakna dej Betten!!

2008-11-21 @ 18:46:40
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0