god natt

Nu sitter vi här, jag och min baby hemma hos Bleng och Alex. Har precis lämnat vårt fina hem, vi har städat och tagit bort alla grejor. Måste dit imorn en stund och städa det sista, kommer kännas skumt att låsa dörren en sista gång och veta att man inte ska tillbaka på 8 månader. Det är så himla svårt att säga hej då till alla, det är mycket svårare än man tror. Men det kommer gå fort tror jag! Nu ska vi kika på en film och chilla lite. 
Tack för en trevlig kväll min kära familj och tack Sandra för god mat och gott fika, Grattis igen syster!!!

Sleep tight my friends 


Kommentarer
Postat av: angelica

majsan! saknar dej redan... puss o kram hörs snart

2008-11-24 @ 22:54:05
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Malin

Ohh, nu är det nära Majsan:)...Jag lovar att läsa din blogg varje dag! Puss

2008-11-24 @ 23:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0