Grattis syster

Idag fyller min syster år, grattis till dig Sandra!
Hon hade sin födelsedags fest igår, det var riktigt kul faktiskt. Idag ska vi dit på middag och fika, längtar jätte mycket är as hungrig. Hela familjen kommmer oxå så det ska bli kul att träffas lite speciellt när jag inte kommer se de på ett tag. Nu ska vi fortsätta med lägenheten ska bara få upp Anton ur sängen först, lättare sagt en gjort!
Han ligger och smyger....

Gårdagens partaj:)





Hade på mig min jätte fina spets klänning från Indiska igår som jag fick av mina Gina tjejer sista dagen på jobbet, den ska absolut med i resväskan:) Tack tjejer!

Have a nice one!

Kommentarer
Postat av: din 45:e läsare

jag kom ihågadressen, men väntar på det där inlägget that will blow my mind ;)

/AO

2008-11-23 @ 16:23:31
Postat av: Anonym

Hinner man kanke träffa dig en sväng imorgon??? Kramizar ylva

2008-11-23 @ 16:58:54
Postat av: vargen

om du läser detta sandra, så Grattis som fan, hoppas du fick en trevligt kalas :)

/vargen

2008-11-23 @ 17:53:49
Postat av: mariel

45.e läsaren: välkommen :) det kommer snart, måste vänta lite nu bara så du måste gå in varje dag och med spänning vänta på inlägget:)

2008-11-23 @ 18:46:52
Postat av: Din jätte fina sär skrivnings kompis!

Heeeeeeeeeej hjärtat!! guuuu vilken fin blogg du har. Hoppas allt e väl.



Ha det jätte bra nu, för du verkar vara en super go tjej, och din jätte fina klänning var helt kanon fin bara så du vet, du hade verkligen en super fin födelsedags fest. och som sagt du hade en jätte fin spets klänning, hälsa gina tjejerna så mycket puss puss

2008-11-23 @ 19:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0