helgen är här:)

Nu är äntligen min helg här, jag har ju jobbat helgen som var, så min börjar idag istället för nu är jag ledig i 2 dagar.  Idag blir det en väldigt lugn dag, ska besöka min mormor och fika lite med henne. Måste passa på att träffa henne nu eftersom jag inte kommer se henne på 8 månader.
Kommer sakna min familj och vänner otroligt mycket men tänk vad roligt det kommer att bli och se de när jag kommer hem:)

Jag måste handla mat idag oxå, ska prova göra en detox utrensning i 7 dagar. Den består av nån soppa man ska äta 3 gånger per dag och sen ska man kompletera med bla. frukt och grönsaker. Det ska tydligen ge dig extra energi och minska sötsuget.
Det kan jag defentivt behöva!
Har jag tur förlorar jag nåt kilo oxå:)

Ikväll ska jag göra ansiktsbehandling på Alexandra iaf. Blev inte av förra veckan så nu är det dags. Ska bli mysigt att träffas och surra lite oxå, det brukar bli mycket av den varan när vi ses.
Förutom under ansikts massagen för då somnar hon alltid:)
Ett bra tecken! då vet jag att jag gör ett bra jobb:)
På torsdag är det min tur att bli ompysslad. Ska träffa Tessan som oxå är hudterapueft, vi ska göra lite behandligar på varandra . Det ska bli underbart, har inte fått en ansiktsbehandling sen jag slutade på maskrosen. Vilket är över 2 år sen.
Det är inte samma sak att göra på sig själv!

Men nu ringer frukost klockan ska rusa till mormor , hon har defintivt bättre frukost hemma än vad jag har!

Have a nice one

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0