hemmagjord tatuering

ikväll har vi käkat middag med bleng, alex och sandra. Mitt i allt får grabbarna för sig att de skulle tatuera. Alex hade en tatuering på benet som han gjort själv, Anton fick nu uppdraget att fylla i den. De var helt spänd, speciellt Anton som i ca 10 minuter fick känna sig som en riktig tatuerare:) Resultatet blev faktiskt riktigt bra för att tatuera för första gången.



Imorgon klockan 10.11 går tåget mot huvudstaden, en vecka senare går flyget till thailand. Tack och hej då sundsvall för denna gång, ses i augusti:)
Kommer sakna er alla mina vänner! Tack för alla fina presenter:)

Good night!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkigt att man inte hann träffa dig nå mer nu innan ni åkte....men, men jag antar att det bara är att vänta 8 månader nu :( kommer att sakna dig även fast att jag vet att vi inte pratat med varann och setts så mkt nu på slutet....men det har ju sina skäl....mitt förbannade jobb...som nu snart är över.....Ha en helt underbar resa och ta hand om varann...Love U Kisskiss Hughug

2008-11-25 @ 03:45:16
Postat av: Malin

Ohh, ha nu en tokbra resa & sköt om varandra:) men det tvivlar jag inte en sekund på att ni inte kommer att göra;) wiee Kommer att sakna dig! Men som sagt..vi syns ju om 8 månader:) Hälsa Anton också..att jag tycker att han "härmar" dig;) tihi puss & kram

2008-11-25 @ 11:57:15
Postat av: Kristina

Majsan! Kan du inte ringa när du är i Stockholm. Pappa och jag ska julhandla imorgon. Sen har jag inget speciellt resten av veckan! Pusspuss

2008-11-25 @ 12:46:56
Postat av: angelica

åhh saknar dej redan! ni kommer att ha det så bra.. vi hörs någor innan ni lämnar svea! pusss puss

2008-11-25 @ 13:08:08
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0