I´m back!!!

     

Nu är jag tillbaka i sundsvall igen, tillbaka hos min baby. Hade jätte trevligt uppe i umeå, det var skit trevligt och träffa Helena. Vi lagade middag och snackade hela kvällen. Idag har vi sprungit runt på stan, hittade den perfekta presenten till min syster som fyller år i helgen. Hittade även en liten present till lilla Lucas som vi ska besöka nästa vecka. Kan inte visa de här dock ifall de tittar:) Umeå var sjukt kallt måste jag säga och riktigt blött. Var helt dyngsur när jag satte mig på bussen. Inte skit kul och åka buss i 4 timmar med super blöta strumpor...
Men nu är jag torr och hemma, i ett hem utan grejor typ. Anton har tagit bort de flesta prydnatssakerna så det känns riktigt tomt. Därför ska det bli riktigt mysigt och flytta in till våra kära vänner bleng och alex på söndag, tänkte sova där 2 nätter innan vi far:) Kommer kännas skönt att göra klart allt i helgen.
Nu har Anton lagat middag till mig, stuvade maccaroner och köttbullar.
Kan det bli bättre???
Måste passa på och äta svensk husmanskost, kan bli svårt att hitta det nånstans på resan:)

Have a nice one

Kommentarer
Postat av: Sandra

Gud vad jag blir nyfiken, vill veta nuuuu!!

2008-11-18 @ 21:20:11
Postat av: Anonym

Han är så läcker din baby..



Mvh/ Grabbarna på lagret

2008-11-19 @ 21:54:07
URL: http://www.rusta.se
Postat av: Myraan

Vaah söta nii eeh! (:

OMG, ni åker snart era ungaar! ohh jaah e typ lite aviis (AA)

2008-11-19 @ 22:19:04
Postat av: Myraan

Vaah söta nii eeh! (:

OMG, ni åker snart era ungaar! ohh jaah e typ lite aviis (AA)

2008-11-19 @ 22:19:26
Postat av: Myraan

Vaah söta nii eeh! (:

OMG, ni åker snart era ungaar! ohh jaah e typ lite aviis (AA)

2008-11-19 @ 22:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0