kapten morgan och jag

Idag har varit en riktig slappar dag, sov ända till 11 sen har vi bara suttit i soffan hela dagen. Vi har fått massa tips vart man ska åka osv. av Camilla, freddes tjej. De gjorde samma resa för ca ett år sen. Nu väntar jag på middag... vi ska äta hemmalagad hamburgare. MUMS!
I handen har jag ett glas med kapten morgan och cola, det är så sjukt gott. Vi har även köpt en karta BIntang Öl för gammla tiders skull. När vi var i Bali med Camilla och Fredde var det det enda vi drack typ, det är Indonesiens national öl.
Våran otur fortsätter tyvärr att hålla i sig lite, det går för närvarande inte att landa på Bangkoks flyplats så vi måste nog boka om imorgon. Antingen flytta fram resan eller boka om till en annan destination. Förstår inte varför detta ska hända nu??? Det löser sig får jag väl hoppas.

Nu börjar jag känna lukten av hamburgare så nu är det dags att dra:) Men här är ett litet kort på mig och Lucas, han trivdes bra i min famn. kanske har lite känsla för det här med barn ändå:)


Nalle björnen är en present från en väldigt stolt farbror,
Anton hoppas att det kommer bli favorit nallen som om några
år saknar både ögon och öron:)

Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Emm

Men gud vad trokigt för er att det blir så hära.. Men vänta får ni se så vänder detta och kommer bli hur bra som helst :) Kramar

2008-11-28 @ 17:32:21
URL: http://emelielarsdotter.blogg.se/
Postat av: Jenny Holm

Hej stumpan!

Ååå jag har ett sådant dåligt samvete för att jag inte gett dig en jätte kraaaam innan resan. Men det har varit lite strul för min del.Men jag skickar en här till er gumman.

Ha det underbart jag kommer att sakna dig till 1000.

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAm

2008-11-28 @ 21:00:26
Postat av: Sandra

Kolla in Larssons blogg, jättefina kort på Jemma och Santoz i snön. x

2008-11-28 @ 21:09:17
Postat av: Mariel

Jenny Holm: Men ha inte dåligt samvete gumman, jag förstår till 100%. Kommer sakna dig och alla andra oxå. Kram Kram

2008-11-29 @ 22:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0