Minneslunden

För några dagar sen skulle som sagt min vän Madde ha fyllt år... tyvärr hann jag inte åka ut på hennes grav den dagen så jag var där idag efter jobbet istället. Ylva skulle åka ut så jag och Alexandra följde med. Vi köpte med oss 3 gravljus som vi ställde bredvid Maddes lykta på minneslunden. Det är så otroligt vackert där, det var massor med lyktor som lyste.
Det ser ut som en liten stad när det är mörkt ute... Där vet jag att Madde trivs!

        
       
Ikväll så blir det bara mys i soffan, är helt genomfrusen sen jag var på minneslunden. Det börjar bli sådär jobbigt kallt nu!
Det är ju premiär på sanningens ögonblick ikväll, första avsnittet är med Linda Rosing. Det kan jag INTE missa!!!
Imorgon börjar jag jobba klockan 8 på morgonen, Ska hjälpa till att hänga om butiken. Ska bli jätte roligt men klockan 8 är sjukt tidigt.
Får bli en tidig kväll!!!

Have a nice one!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0