Nu är det helg:)

Idag får jag äntligen känna hur det känns att ha en riktig fredag. Är nämligen ledig hela helgen!
Ikväll ska vi ha Alex och bleng här på middag, det ser vi fram emot, Ska laga rulader med ört och vitlöks fyllning. Yummie!

Imorgon är det dags för vårt god bye party!!!
Ska bli skit kul verkligen, kan ha bjudit lite väl många men.... det ska nog ordna sig.
Är som sagt ledig hela dagen imorn så jag tror det blir en heldag på la stada, har en outfit redo till imorn kväll men jag måste ändå ner och spana lite:) Nu ska jag göra mig iordning för denna underbara fredag. ska bege mig till jobbet strax!

See ya tonight..                                                                                                                                    


Kommentarer
Postat av: Stina-Lee

Stina-lee?

2008-11-14 @ 17:56:22
Postat av: Karro, Cino & Alf

Nämen titta en blogg här med, vad skoj.. hörde att ni skulle iväg, hoppas ni får super duper skoj och ta hand om varandra.

Kram

2008-11-15 @ 00:01:53
URL: http://carolliine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0