Så här ser mitt hem ut

Herregud... det är inte lätt att packa till en sån här lång resa. Vad tar man med sig??? Jag tyckte jag hade packat jätte bra och lite, jag var helt nöjd men nu gatsar Anton att jag tagit med för lite. Jag som trodde han skulle bli stolt:(
Jag har iaf insett att jag har ett litet problem... jag handlar aldeles för mycket kläder. Altså det är sjukt! Mitt nyårslöfte får bli att när jag kommer hem ska jag handla mindre plus att jag ska ha en mega rensing. Som tur är så hade mamma precis rensat ur sin monster garderob i sitt gästrum så nu ligger mina kläder där och myser.
Såhär såg det ut i vårat sovrum för nån timme sen...

   

Även köket hade bombaderats av kläder, dock inte utav mina utan Antons aldeles för stora samling av t-shirtar. 

  

Nu är jag helt slut iaf efter denna extremt jobbiga kväll så nu är det sängen som gäller för mig!

Sleep tight my friends!!!

Kommentarer
Postat av: angelica

jisses! jaa du majs ni har det ni gör :) puss

2008-11-20 @ 15:31:26
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0