Sista dagen på jobbet

Är snart på väg till min sista dag på jobbet för ett tag, 8 månader utan jobb, I like it!!! Jag har jobbat hårt i 1 år nu och verkligen försökt att spara varenda krona. Det är inte lätt ska jag säga, det tär på en ordentligt. Men nu äntligen är det dags att låta pengarna rulla...
Igår kväll var vi hos mamma och åt, jag kämpade hela kvällen med att försöka få en fin bild på mig och mamma. Men hon var helt missnöjd med alla så det blev ingen bild. Istället knäppte hon på oss och det var första gången hon höll i en digitalkamera, vi skrattade så vi fick ont i magen. Lilla mamma... du är ju så söt. 
   
  

Time to run!
El worko väntar......

Have a nice one


Kommentarer
Postat av: angelica

fina ni är!! hua ränk att snart åker ni, tomt kommer det att bli! :/ puss

2008-11-21 @ 12:19:20
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Malin

Ohh, vad söta ni är;) Kraaaam:)

2008-11-24 @ 23:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0