Soppan ser skum ut!!!

Vet inte riktigt hur det ska gå med denna soppa. Den ser inte så vidare god ut måste jag säga. Detta ska jag leva på i 7 långa dagar.



Jag ska försöka ta mig igenom detta och inte ge upp men jag lär nog vara väldigt grinig de närmaste dagarna.
Sorry Anton!!!

Imorgon är jag och Anton ledig samtidigt för en gångs skull, kan inte komma ihåg senast det hände. Så imorgon blir det fixar dag. Ska ordna alla små saker inför resan som vi skjutit upp ett bra tag, alla dessa jobbiga samtal som måste ringas om försäkringar och grejor, men imorgon finns det inga ursäkter!
Vi ska även åka ut på birsta en sväng och se om vi kan hitta en kamera och filmkamera. Skulle vara skit kul om man kunde filma massa på resan som man sen kan redigera ihop till en film eller nåt. Skulle verkligen vara ett minne för livet. Det som kan bli ett stort problemet dock är att få med oss grejorna hem, vi båda kan vara lite, absolut bara lite slarviga av oss :)

Som sagt tidigare så har Alexandra varit här ikväll på ansiktsbehandling, det såg ut så här...



Tjusigt va???
Hon blev så fin så!
Lite synd för henne och pinsamt för mig var när jag insåg att jag glömt att ge henne ansiktsmassagen som jag alltid gör när hon varit så duktig och stått ut med mitt så kallde nostrick, ni som vet vad detta är vet att man har gjort sig fullt förtjänad av en massage :) 
Förlåt Alex, du får en extra lång nästa gång istället.
Nu ska jag gå till sängs och titta på min sambos vackra ansikte tills jag somnar!

Sov gott!!

Kommentarer
Postat av: Myraan

jaah tycker iaf soppan ser mumms ut :D

ses snart i helsingborg ;O

Kraaam!

2008-11-06 @ 16:59:24
Postat av: mariel

Mummsig är inget bra ord för denna soppa men det funkar faktiskt, än så länge iaf. Japp vi ses i helsingborg:) Kram

2008-11-06 @ 23:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0