sovmorgon :)

Imorgon har jag sovmorgon, ska sova såååå länge. Känner mig helt slut efter denna helg! Ser så himla mycket fram emot nästa helg som blir mycket lugn och harmonisk:)
Räknade antal jobb dagar som är kvar idag... kan meddela er att det är endast 15 stycken! Tiden går så sjukt fort nu.
Snart sitter vi på tåget och konstaterar att vi ska inte tillbaka till Sundsvall på 8 månader.
Inge fel på denna stad egentligen men ibland blir det bara så himla trist. Tror att när jag får komma iväg ett tag och leva i min kappsäck med kackerlackor och ödlor så kommer min lägenhet och sundsvall kännas som en dröm.
Vill verkligen trivas här igen som jag har gjort nästa hela mitt liv men som jag inte gjort på senare tid.
ja.... vi får väl se hur det känns, tillbaka kommer jag i alla fall!

Nä nu går ögonen i kors, och jag har läst samma rad ca 20 gånger.

God Natt gott folk:)

Have a nice one

Kommentarer
Postat av: Kungen!

WEEEYH !! have a nice one!

2008-11-03 @ 09:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0