stressig dag...

Gud vad jag har stressat idag även fast jag har varit ledig. Har varit ute i birsta och flängt runt i typ 4 timmar. Fattar inte hur allt kunde ta sån tid. Vi började på Mediamarkt där vi kollade på filmkamera och digitalkamera. Hittade en jätte söt röd filmkamera som verkade super bra, ser ut som det får bli den. Se fick vi äntligen pengarna tillbaka på vår felande dvd som vi köpte på expert för ett år sen och den har aldrig funkat som den ska. Så efter lite sura miner löste det sig till slut.

Anton skulle så klart äta pizza på ikea och jag fick sitta bredvid som ett fån och plågas, de är ju så sjukt goda men eftersom jag äter min underbara soppa så fick jag avstå denna gång:)
Inne på birsta city blev anton kvar på Carlings och jag på gina tricot, hittade jätte fina rea smycken som vi inte har i stan. Till slut fick jag slita Anton ut från Carlings och börja gasa hemöver.

Nu har jag precis fått mina ben vaxade och en ansiktsbehandling. Fy sjutton vad ont det gjorde altså. Tessan använde nån metall grej som hon drog över ansiktet, det kändes helt seriöst som att hela huden flög av. Nu är det gjort iaf och nu känner jag mig som en ny människa!

Sleep tight my friends!!!

Kommentarer
Postat av: Annica (Maddes storasyster)

Hej Mariel!



Är lite nyfiken på vad den där detox soppan innehåller, skulle själv vilja köra en detox kur.



Annica

2008-11-07 @ 11:16:50
Postat av: Mariel

Vad kul! Du kan gärna få receptet om du vill men det är lite långt att skriva här. Kan ta din mail adress så kan jag skicka det! det är olika grejor du ska äta varje dag tillsammans med soppan oxå.

2008-11-07 @ 11:29:54
Postat av: Annica (Maddes storasyster)

Vad snällt om du ville göra det. Du kan maila till annica[email protected].



Ha en bra kväll!

2008-11-07 @ 21:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0