Äntligen ett namn som inte är upptaget...

Ok... Nu var det klart, min alldeles egna blogg. Har tänkt göra det här jätte länge men har inte hittat det perfekta namnet. Inte för att tinamariel är det perfekta namnet  men det var typ det ända som var ledigt. :)

Om 40 dagar exakt åker jag och min kära sambo, Anton på vår efterlängtade jorden runt resa. Har tänkt att ha den här bloggen speciellt för nära, kära, vänner och arbetskamrater så de kan följa mig på min resa.
Känner att jag kan behöva träna lite på hur man gör, hur man lägger upp bilder osv. ett tag innan jag åker så jag är expert när jag är på plats:)
Larsson om du läser detta så vill jag ha hjälp att pimpa den lite... HAHA!!!





MIn kära sambo Anton!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Majsan..... Du e ju så duktig!! Äntligen en vettig blogg ha ha!!.

2008-10-16 @ 21:12:32
Postat av: Mariel

Ja jag vet... den kommer bli vettig iaf.

2008-10-16 @ 21:18:22
Postat av: Sandra

Men nöjd!! Du vet ju att jag kommer att läsa flitigt iaf. Förväntar mig en dagens imorgon, ha ha. Typ; topp Gina, leggings gina, strumpor Gina, Scarf Gina, halsband Gina, kofta Gina....

2008-10-16 @ 21:30:43
Postat av: Emma

Oh shit vilken snygg pojkvän du har, vist är det han som jobbar på carlings om det är så, så säger jag bara oooh my goooood what a gooodie..

2008-10-16 @ 23:12:58
URL: http://hotmale.com
Postat av: angelica

weeiii majs har skaffat sig en blogg!! :) roligt vännen! hörs imorgon puss

2008-10-16 @ 23:29:18
URL: http://angelicatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0