En dag närmare

Nu är det bara 39 dagar kvar till min livs resa börjar.

Blir så himla stressad för det är så mycket små grejor kvar att göra, Papper att fylla i, ringa försäkringsbolag, hitta hyresgäst, sen har man ju jobbet oxå som man ska gå till varje dag. Jag börjar 12 i dag men jag ska snart gå för jag ska gå förbi min kära vän och arbetskamrat Bleng och dricka en kaffe innan vi börjar :)
Min kära vän heter egentligen Angelica och hon och många andra har frågat vad hon har gjort för att förtjäna sitt mindre smickrande smeknam Bleng (Blengis, Blengman) Och nej hon blenger inte på folk så det är inte därför, det är egentligen en lång och konstig historia och i slutändan kommer hon ändå alltid att heta Bleng :)
Som man säger... Kärt barn har många namn

                 
Jag o Bleng på rockfest!!!       I stockholm                           Gina kickoff 

Kommentarer
Postat av: Bleng

Tack Majsan för att du tog dig tid att lägga in en liten förklaring om mitt stackars smeknamn. Hoppas din blogg blir superpoppis, så att detta uppmärksammas och jag slipper höra de tragiska orden "är det för att du blänger mycket" i framtiden=)

2008-10-17 @ 13:34:53
Postat av: mariel

självklart my friend:)

2008-10-18 @ 08:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0