En fika på stan

Idag är Jonnas sista dag hos oss, imorgon bitti åker hon tillbaka till Öland. Hon har en 9 ½ timmes tågresa framför sig. Är inte ett dugg avundsjuk!!!
På fredag ska hon på halloween fest så hon ville gå ner på stan och köpa lite utklädnads saker. Hon hade köpt kläder och skor men efterssom hon ska vara djävul så behövde hon en treudd och horn. Vi hittade skit snygga grejor på skämtsaker och barnvagnar, blev dock inga horn utan en mask istället.

                 

Vi träffade även upp min syster och Ylva på stan och tog en fika, har inte träffat ylva på ett tag så det var trevligt och prata ikapp sig med henne. Malin på mitt jobb hade lunch precis när vi skulle fika så hon mom oxå med en sväng.

                     
                           Ylva                    Malin                    Jonna

     
        På Charm                 Syster, jag & Jenny          jag & syster

Nu ska jag ta och laga lite middag, ska göra lasagne. Har värsta pressen på mig för tydligen gör Anton och Jonnas mamma en super god lasagne. Jag ska göra mitt bästa!!!
Undra om det finns nått bra recept på recept.nu, kan vara min ända chans :)

Å höll på att glömma fick ju fin besök när vi satt och fikade. Lilli min arbetskamrat och vän tittade förbi en sväng, de var ute och shoppade. Har inte nämt Lilli i min blogg än, känner att det är dags för det för det är verkligen en toppen Tjej.



                                                     Lilli med syster

Have a vnice one!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mariel, DU ÄR SÅ SÖT ! :D nu har du nämt mig i bloggen, nu är jag nöjd :D

2008-10-29 @ 19:19:39
URL: http://liliana.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för en mysig dag på stan =) Det va länge sedan man kunde umgås en hel dag med dig. Med span i butikerna och en fika på charm, som va våran grej innan jag började med att bara jobba nätter...men korten på mig va ju fruktansvärda men det är ju något helt annat....huvudsken att jag har fått haft en dag med dig och dom andra (Sandra och Jonna) Inte alla dagar jag kan vara med, kanske får tacka för att man är sjukskriven några dagar så man hann med detta.. tack än en gång för en mysig dag =) KissKiss HugHug

2008-10-29 @ 22:59:09
Postat av: angelica

mysigt ni haft det! hörs snart och ses snart igen vännen... puss

2008-10-29 @ 23:10:56
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: mariel

Tack själv pylvis... bilderna på dig är jätte fina så tyst med dig nu:) Dagen var jätte mysig det får vi göra om innan jag far iväg. Kramis

2008-10-29 @ 23:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0