Fartfylld dag

Idag har jag varit ledig, jag och Jonna har haft värsta tjej dagen. Vi började med att göra en liten mini ansiktsbehandling. Sen sminkade vi oss och gjorde oss fina.
Sen drog vi vidare ner till min kära vän Alex på salong purple, som fixade en klipp tid åt Jonna i sista sekunden, Tack Alex!!!
Hon klippte en as snygg frisyr som vi såg på nätet igår, önskar jag oxå kunde ha sådär men med mitt ynka barr så går det tyvärr inte...

Before and after 

   

Sen fick vi låna alex bil och åka ut till birsta. På vägen stannade vi till på erikshjälpen i bosvedjan. Brukar alltid hitta massa roligt där. Och inga undantag idag.... Hittade en jätte fin väska, precis en sånn som jag velat ha jätte länge.
Endast 27 kr!



Jonna hittade oxå en väska och en mysig stickad tröja.
31 kr för väskan och 41 kr för tröjan!



På birsta började vi med att käka en gammal hederlig Ikea lunch, 2 korvar med läsk. Billigt men sjukt gott!
Vi hade tyvärr bara 1 timme på oss att göra birsta city men vi hann med det viktigaste, Gina Tricot och Monki.

Nu är vi hemma igen och väntar på att Anton ska komma hem från jobbet så vi kan äta någon gång, är super hungrig. Man står inte så länge på 2 korvar tyvärr...

Här är lite bilder från dagen

   

Kan nån förklara vad som hände med min skalle på sista bilden??? den fortsätter ju genom taket!!!
SKUMT!!!

Have a nice one


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha! Jag älskar att du tycker att Gina är ett av det viktigaste stoppen fast du jobbar där. Okej, jag vet att det är i stan...same same! Det där med håret kan jag förklara, jag gör också så. "tänk om min hår blir platt nu när jag lutar huvudet om kudden, inte om jag bara klämmer fast topparna mellan skallen och lill-kudden" haha! så tänker jag iaf, varje gång jag kör bil. Det är jätte kul att läsa din blogg. Puss

2008-10-28 @ 19:07:08
Postat av: Malin

Ohh, gu vilken mysig dag ni verkar ha haft idag:) skoj skoj Hoppas att ni får det lika mysigt imorgon också:) Kram

2008-10-28 @ 19:55:06
Postat av: plutt

sött att ni var i min by, b-hoodden ;p

2008-10-28 @ 22:55:04
Postat av: mariel

Aha det är därför huvudet blev sådär, man tänker altså så omedvetet :) Ja det är ju tur man är rädd om frisyren....hahaha.

2008-10-28 @ 23:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0