Friday

Äntligen fredag... Tyvärr så känner inte jag den där helg känslan på fredagar som andra gör. Jag ska jobba hela helgen så min helg kommer inte förrän nästa onsdag. Ibland önskar man att man hade ett måndag till fredags jobb typ 9-5.
Har räknat ut att det är bara 18 dagar kvar på jobbet nu!!! och 1 månad tills vi lämnar sverige. Vi ska åka till Helsingborg dagarna innan vi åker för att hälsa på lill skrutten Lucas. Det är antons brorson och vi har inte träffat honom än. Lite svårt när han bor i Helsingborg och vi i sundsvall. Måste ju träffa han dock innan vi åker annars kommer han ju vara en storpojke när vi kommer hem.... nästan i alla fall.

Nu blir det dusch och frulle, har två timmar på mig att göra mig iordning innan jag börjar jobba, Det blir Kingen de!!!


Have a nice one

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0