godmorgon

It´s a very white day...
Den lilla snön som kom igår ligger faktiskt kvar, ska bli jätte mysigt och gå till jobbet.

Har fått en komentar om datumen på bilderna jag lägger upp, att de är lite felaktiga. Det är tyvärr så att jag har en mycket dålig kamera och vi håller på att ska beställa en ny tills vi åker, men vi har lite beslutsångest vilken vi ska ta. Vet inte hur många gånger jag har ställt om datumet men det försvinner liksom. Ni får ha överseende med det ett tag till:)
Hade inte ens märkt att det stog 2006 :)

Ikvälll ska jag träffa alex, hon ska få en ansiktsbehandling av mig. Jag brukar göra det på henne 2 gånger i månaden ungefär men nu var det ett tag sen så nu är det dags!
Ja men då var det dags att bege sig till el worko!

Chao!!!

       

                         Hittade bara det här jätte gamla
                                  kortet på mig och alex :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0