Hemma igen

Har nog aldrig varit så mätt som jag är nu...
Jag har proppat i mig massa godskaer hela kvällen. Först åt jag en jumbo portion med mat sen blev det ostbollar, chips, jordnötsringar, chokladboll och chokladkaka. Känns som jag ska sprängas!!!
Men trevligt var det, tyckte det var rätt person som åkte ur idol. Det var hennes tur helt enkelt.

Imorgon ska det jobbas mellan 9 och 4 så det är dags för sängen nu, måste ladda för imorgon då det blir party!!
Ölen är på plats i kylen, det enda som fattas är ett gott humör och en outfit, har inte riktigt bestämt än vad jag ska ha på mig får bli nån gammal trasa den här gången. Hade tänkt att ha min kjol jag köpte på gina men den jobbade jag i idag så det blir inge kul... Ja ja partyklackarna ska på iaf:)

Pictures from the evening





sleep tight!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken rolig och bra blogg du har:)

2008-11-01 @ 17:48:56
Postat av: myraan

faan vaah gott deh där sååg ut :O

mmm.. blev hungrii nu assow!

hoppas deeh fixar seej meeh dräkten! ha den grymaste kvällen! kraaam... hälsaa tjockiseen;O

2008-11-01 @ 18:40:47
Postat av: Mariel

Tack till Båda :)

2008-11-02 @ 10:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0