Idag är jag ledig

                                            

Det är så himla skönt att vara ledig måndagar, är aldrig det egentligen men idag var jag det. När man har varit ut lördag är det helt underbart att sova ut på måndagen.
Har fått mycket gjort idag även fast jag sov lite längre. Vi har haft problem med våran dvd hur länge som helst, har lämnat den på service typ 5 gånger men nu är vi less. Åkte tillbaka med den till expert så nu skulle de hjälpa oss att reklamera den, Äntligen!!!

Nu sitter jag och väntar på anton, han slutar om en halvtimme då ska vi gå på ica och handla lite småsaker, ska göra lax i ugn ikväll.
Innan han kommer ska jag börja skriva ner lite om jorden runt resan vi ska göra den 1 december, skriva lite om alla länder vi ska till, vad jag vill se där och lite sånt. Ska bli så kul!!!


Kram Kram


Lite bilder från när jag träffade anton på Bali 2006, trodde aldrig det skulle hålla så här länge... MIn kära!!!

      

Kommentarer
Postat av: Charlie

fina bilder, lllovers :)

2008-10-20 @ 15:52:34
Postat av: Emm

Vad duktig du är på att skriva gullet:) Men bättre får du bli när du väl åkt ;S Kram

2008-10-20 @ 20:47:11
URL: http://emelielarsdotter.blogg.se/
Postat av: Anonym

kul att du gick in och kolla emelie, kommer vara världsbäst på det här när jag åker.



Tack Charlie!!!

2008-10-20 @ 21:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0