Maten på bordet:)

Gud vad fort den här dagen har gått... Har inte hunnit med någonting. Sov ganska länge sen begav jag mig iväg till jobbet vid 12 och slutade klockan 7. Trodde jag skulle hungra ihjäl på vägen hem och funderade hela vägen på vad jag skulle äta när jag kom hem.

Då stog min käraste sambo i dörren och gav mig en puss på kinden och han hade lagat middag till mig. När jag träffade Anton hade han inte det minsta intresset av att laga mat men nu inser jag att han har smygit med sina talanger!
Han är faktiskt skit duktig!

  

Nu har jag precis kollat färdigt på Tila Tequila, sånt sjukt sjukt sjukt program men jag kan ändå inte sluta kolla... Imorgon ska hon välja och det måste jag bara se. Hoppas det blir en tjej den här gången! Jag fastnar alltid för sånna här konstiga program, jag dras liksom med in i det och tycker det är så patetiskt men jag måste ändå se. Det är därför jag är en trogen glamour och våra bästa år tittare. Nu har de flyttat reprisen på våra bästa år till 7 på morgonen så nu kan jag inte se längre, för att ställa klockan är inget alternativ. Tur att det finns days bloggen :)

I hegen kommer jonna, antons lilla syster, det blir en lugn helg. Tänkte gå ut och äta och förmodligen åka till Boda borg på söndag, det ska bli skit kul. Var på boda borg i Skellefteå när vi var där på Gina kickoff. Klarade bara 3 banor av 11 så nu ska jag ta revanch!

Sandra... får ursäkta min dåliga uppdatering på dagens outfit, ska bättra mig!

             
En bild på mig och Antons syster Jonna


Kommentarer
Postat av: Malin

wiee Gu vilken bra du har Majsan:) tok-roligt att läsa ju:) Kram

2008-10-24 @ 19:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0