mys kväll!

Fredag är den bästa dagen för att ha en mys kväll, det är ju idol på tv, det brukar oxå alltid vara en bra film på femman vid halv tio. Igår var det Man on fire, den är så himla bra men jag gråter alltid som en bebis på slutet, så sorglig!

Vi hade köpt massa gott att äta, vi åt räkmackor med vitlökssås, ägg, citron och sallad. Sen hade vi även köpt chorizo och marinerade vitlökar. Till efterrätt blev det godis. Hatar att Anton alltid blir så mätt när han äter så han orkar aldrig äta godis, då får jag sitta där själv med godis skålen i knät och svulla... Inte bra för självkänslan.

                                      
          

Ikväll kommer ju Jonnis... vi tänkte gå ut och käka buffé på kermit. Sandra, Alex och Bleng ville oxå följa med. Det blir en lugn kväll tänkte gasa upp till oss sen och spela lite spel. Får se om det blir ett glas vin kanske. Är faktiskt ledig imorn :)
Imorn blir det Boda Borg, gud vad jag ska kämpa!!!
Nu jobb 12-15, Lyx lördag........ Efterssom det är rosa bandet gala ikväll ska vi ha rosa tröjor på oss. Vi har även ett erbjudande på en jacka idag, kostar egentligen 399 kr men idag bara 299 kr
Känner att idag kan bli min första dagen outfit, men den får komma sen:)

Have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0