Puzzel Bubbel

Är ett väldigt underskattat tv-spel...
Har Alex och Danne här på besök och har aldrig sett alex så nöjd och Danne så fokuserad. Själv har jag spelat i ca 2 timmar, så nu ser jag inte skillnad på färgerna längre, det är då det är dax att lämna över kontrollen till nån annan :)
Det är så himla kul att spela med Anton, han är färgblind så jag vinner hela tiden, HAHA!!!

Blev ingen ansiktsbehandling ikväll, det blev så sent så vi sköt upp det till nästa vecka istället.
Sitter och planerar lite inför lördag, ska ju på en liten halloween fest och då är min fråga...
Måste man klä ut sig till nåt speciellt eller kan man bara vara maskerad?
Jag vill ha en sån där mask som täcker halva ansiktet sen vill jag sminka andra sidan med nå coola färger.
Tror det får räcka för mig!

Game night

 
                          


Have a nice one

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0