Tjejerna vann :)

Haha... vad vi är bra, Var på Boda Borg idag och spöade killarna med 12, 11. Vi klarade altså hela 12 banor, helt överlägset. 

Tjej laget bestog av Jonna, sara, alex och mig själv

           

Har tyvärr inga kort på kill laget men de bestog av Danne, Peter, Mackan och Anton. Och faktiskt så är de värda en stor applåd för de tog igen bra där på slutet :)
Vill även tillägga att minen på mitt kort är tillgjord, ser absolut inte ut så där när jag myser runt på Boda Borg!

Kul har vi haft det idag iaf, det är bra träning att gasta runt bland alla banor. jag är ju ganska otränad så jag lär väl vakna med träningsvärk i hela kroppen i morgon. Jobbar mellan 9 och 4, sen är jag ledig i 2 dagar innan min underbara 9 dagar i rad period börjar... Den gillar vi! Nä men det är perfekt och vara ledig mitt i veckan nu när Jonna är här.
Tänkte visa henne Birsta City på tisdag, the place to be:) HAHA.

Igår kväll hade vi sällskapsspelskväll, vi spelade vilda gester och jag höll på att garva ihjäl mig. mackan var helt klart roligast! försökte få han på film, ska försöka lägga in det.
En sak är säkert iaf, sätt inte mig och bleng i samma lag för vi är helt överlägsna.

Some pictures

   

Nu ska vi äta godis, chips och se en film. Har precis mättat min ena mage med fläskfile, potatis i ugn och pepparsås.
Nu ska jag mätta min andra mage med lite sötsaker!

Later skater

Kommentarer
Postat av: Charlex

Hur tog Anton förlusten?

Vi kanske ska köpa nintendo wii till helgen, vi är välkomna och lira sönder om ni vill :)



2008-10-27 @ 13:29:49
URL: http://mrbayron.blogg.se/
Postat av: Anonym

inte så bra faktiskt, han försökte smyga iväg och tjuva till sig en stämpel... men jag stoppa han i sista sekund. Fan va kul med wii, count us in!!!

2008-10-27 @ 19:17:13
Postat av: Malin

Ohh, härligt att tjejerna vann! Tjejer är bäst ju:) tihi TOK-BRA blogg ju! Kram

2008-10-28 @ 19:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0