Tröttis!

Jag är så himla trött hela tiden, vet inte om jag är sjuk eller om det är för att det börjar bli så mörkt och dystert ute. Hoppas på det andra alternativet!
Är nu på väg till ännu en dag på jobbet, fick in massa nytt igår som jag måste spana på.
Igår kväll åt vi middag med Bleng och Alex, beställde kina mat,
sen hade Angelica bakat världens godaste morotskaka, den är så sjukt god, åt så jag trodde magen skulle sprängas.


 
The carrot cake!

Nu ska jag ta och springa vidare så jag inte kommer försent, Ikväll är det visning av lägenheten, foodshooping and cleaning time. Kung Kväll!!!

Kommentarer
Postat av: plutten

jag måste väl skriva nått här då, så jag inte får skäll på jobbet imorrn ;p JÄÄTTE FIN BLOGG !

2008-10-22 @ 16:36:39
URL: http://liliana.blogg.se/
Postat av: Mariel

Vad snäll du är lilli... Nu blev tanten glad!

2008-10-22 @ 18:25:34
Postat av: Anonym

Grrrrrrrrr......!!!

MOROTS KAKA....min bästa...det är ju såå gott..!

KUL att du starat en blogg..ska bli kul o följa er när ni är på resande fot.!

Om du känner dig seg o trött kan rosenrot hjälpa...det finns på hälsokost och för mig hjälper det...då jag alltid varje höst känner mig håglös o seg...matt..mmm

Kram på dig tjejen = )

2008-10-23 @ 09:18:11
Postat av: Mariel

Ska gå och kika på rosenrot, måste pigga upp mig själv lite, Tack för tipset jenny:)Kram

2008-10-23 @ 11:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0