Turbo städning

      
       Ska jag lämna min kära lägenhet?


Herregud... är helt svettig efter denna timmes turbo städning. Jag och Anton hjälptes åt och städa hela lägenheten innan vi ska visa den för ett par som kommer om en halv timme ungefär.
Vilken pärs! Men fort gick det och fint blev det:)

Skulle egentligen visat före och efter men vågade inte för det såg inte klokt ut. Ni som känner mig vet att det kan göra det hos mig ibland, dock inte lika ofta nu som förut.
Har varit och handla idag oxå... Hela familjen typ, Jag, Anton, Mamma och min 93 åriga mormor. Hela ligan kan man säga. Helt otroligt att min mormor är så gammal men bor själv, handlar (om man kör henne till affären förstås) lagar mat, diskar, Hon är så söt!


     
               Mormor Elin :)

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den absolut bästa!!!

2008-10-22 @ 20:38:10
Postat av: Caroline

Hej vännen, tänkte bara tipsa dig om Aftonbladets nya reseguide om öar i södra Thailand... Massor av bra tips, bland annat de öar du nämnde henna hos Angelica. Kram på dig.../Carro

2008-10-23 @ 10:05:32
URL: http://princesses.blogg.se/
Postat av: Mariel

Tack Carro, det ska jag genast kolla upp, Bra tips! Kram

2008-10-23 @ 11:02:36
Postat av: angelica

hehe det ska du serru, i hela åtta månader! (töntigt hörru!) ska ni ut ngt i helgen, det ska jag, men blir lite lugnare denna helg :)

puss hörs snart

2008-10-23 @ 23:21:33
URL: http://angelicatherese.blogg.se/
Postat av: Mariel

Ja du Larsson... hoppas för din skull att det blir lugnare denna helg:) Har du verkligen återhämtat dig sen sist, hahaha :) det blir lugnt för oss denna helg, får besök från antons syster.

2008-10-23 @ 23:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0