Underbara lördag

NU är det äntligen lördag och ikväll ska jag på tjej fest hos min vän Angelica, hon har fyllt år. Ska bli jätte roligt, har inte gått ut med angelica sen i maj när jag hade min 70 tals fest.
Jobbar dock idag 9-16, men sen blir det raka vägen hem till bleng där vi ska fixa till oss lite och äta lite mat.
En kompis till angelicas sambo alex, Hanna, är frisör och ska komma och fixa vårat hår, Värsta lyxet!!!
Ska bli så himla kul ikväll, jag tror på en lyckad fest!
Har 2 skit bra presenter till födelsedagsbarnet oxå, hoppas de passar bara!!!

Nu är det dags att bege mig mot jobbet, ska jobba mycket hårt idag så dagen går fort :)


Kolla vad liten anton är...


För 2 år sen exakt!
På väg till samma fest.
Angelicas fördelsedgasfest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0