Bullbak:)

Har har det bakats bullar for fullt, vi har pratat om det sa lange nu
och igar blev det antligen av:)
Forstar inte att de inte har parlsocker i detta land...
hur klarar man sig utan det?
De blev faktiskt ganska bra anda men inte riktigt samma utan parlsocker.




Anton ar faktiskt sjukt bra pa att gora bullar maste jag saga maste vara fran
hans tid pa 7 eleven:)
Han var helt nojd med bakandet! Kan ha varit for att han hade en Jim Bean
och cola i handen!!!:)
         
                        
Vi hann oxa med en liten tur till den stora second hand affaren men
tyvarr inga fynd denna gang. Det ar faktiskt inte riktigt lika billigt har
som det ar i sundsvall pa second hand. Hittade iof ett par jeans for 35 kronor
som var jatte fina framifran men bakifran sag det ut som om rumpan
satt uppe pa ryggen. Ingen hit med andra ord:)


Det var jatte fint vader igar, riktig sommar varme. Men det ar precis som i Sverige
sitter du inte i solen och i la fryser du ihjal! Pa var alltan var det najs dock!

       
Saknar er alla... Massor!!!

Have a nice one

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vår i Åre, kan det bli bättre. Folk är full, glada och solbrända. Lina, Henke och Henke har varit här i en vecka. Planen var en aktivitetsveckan.

Men först var Henke sjuk sen blev Lina sjuk. Så det blev en enda lång fylleveckan, mycket kul! Det är alltid lika roligt när folk kommer och hälsar på.



I måndags var det tyvärr inte lika roligt. Dagen började bra med en massage på Åreskidsport, Daniel bjuder sin personal och mig på det, super nice.

I köket på skidsport stod det en mycket fin chokladkaka. Självklart så tog jag en liten smakbit. Det skulle jag ju inte ha gjort, det var massor av mosade hasselnötter i den.

Så det slutade med Åre sjukhus och sedan ambulans in till akuten i Östersund. Jag fick vara där över natten. Nu här jag hemma igen, sliten, problem med andningen och tacksam. Aldrig mer hasselnötter. Så dålig har jag aldrig varit, fyfy!

Det är som vanligt JÄTTE roligt att läsa din blogg.

Ha det fint, pusspuss

2009-04-29 @ 10:55:00
Postat av: Sandra

Mariel, det e sååå fint vårväder här nu. Önskar att du vore här, saknar dig. Vet inte vad som händer ikväll än, kanske inget. Blir utgång på lör iaf, Bleng o Alex ska med för en gångs skull. Kors i taket. Ps du borde kanske skaffa ett munskydd som Michael Jackson, ha ha, har sett på tv att folk gastar runt med dem. Ta hand om dig, kramis xx

2009-04-30 @ 13:02:23
Postat av: Alex

Antons bullar är grymma, det är dock inte från 7 eleven kunskaperna kommer ifrån, vet inte om du är redo på att höra detta, så sätt dig gärna ner för nu ska mariel få höra varför hennes kille är grym på bullar, är du redo? ... det sitter i blodet, han är född till att kunna såna saker, lite skrämmande kanske precis som när jag kom på att jag är född med kunskaperna till att kunna så mycket om syslöjd..

Ni ser ut att må bra...



Vi ses till sommaren, för jag har en plan.



Mvh Alex



Ps: ge Anton en manlig kram från mig

2009-04-30 @ 14:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0