Ett minne for livet







Igar gick verkligen en av alla mina drommar i uppfyllelse... Att simma med delfiner var helt otroligt. Trodde inte de skulle vara sa nyfikna som de faktiskt var. En simmade runt mig jatte lange och vi fick faktiskt ogonkontakt, tror vi fick en liten connection:)
Vattnet dock var inte lika trevligt, endast 14 grader! Super kallt! Vi fick lana vatdrakt och luva, det var tur. Forsta gangen vi gick i trodde jag att jag skulle frysa ihjal men nar man sag alla dessa delfiner under sig forsvann alla tankar om hur kallt det var:) Vi gick i ca 6 ganger och maste nog ha sett 200 stycken totalt.
Tyvarr hade vi inga batterier i varan undervattens kamera sa det blev inga bilder under vattnet. Vi trodde vi skulle simma med de dagen efter men det blev andring sa vi hann inte ladda den . Sorry!!!

Nu maste jag bara fa saga det har.... GREVEN! Seriost???
Den har bloggen ar till for mina vanner, familj och de som ar intresserad av att lasa vad jag gor. Du ar tydligen inte en av de sa jag kan inte forsta att du odslar din tid pa att ga in har och tom skriva kommentarer. Det ar forsta och sista gangen jag kommer svar pa nagonting du skriver och jag hoppas alla mina vanner inte ger dig den tillfredstallelsen som du tydligen far av detta. Vill bara att du ska veta att det du sager rinner av mig som vatten men vill du fortsatta sa ar du mer an valkommen. En till lasare ar ju aldrig fel:) Sundsvalls finest.... kan det bli mer patetiskt??? Det ar du som gor bort dig!

Have a nice one!!!
Speciellt du greven


Kommentarer
Postat av: Alex

Nöjd med delfinerna, vi funderar på kolmården i sommar, där får man dock bara röra dom..

Den där greven, lägg ner nu och var så pass rak i ryggen och skriv ut namn, för då står du iaf för det du skriver, sen efter det kan vi ta och lära oss att bygga meningar.





2009-04-06 @ 11:00:44
Postat av: Ylva

Men för i helvete....helt seriöst....vem fan är du som håller på att skriva dessa idiotiska inlägg. Har aldrig varit med om något liknande i hela mitt liv. Hur gammal är du egentligen som inte kan skriva ut ditt namn och stå för vad du tycker???? Så fruktansvärt lågt utav dig!!!! Har du aldrig hört den här förut?!!...Den som skrattar först han skrattar sist!!!!





Majsan du är världens bästa och finaste tjej ta inte åt dig av Idioten som skriver dessa meningslösa inlägg....vi ska nog komma på vem det är och ställa han/hon/dom mot väggen. Du vet att du har alla dina vänner med dig i detta och att ingen då menar jag verkligen ingen ska trampa dig på tårna.



Gud va roligt att simma med delfiner ni ser verkligen ut att ha de toppen bra. Är avis här hemma, ligger själv bara inne i min lägenhet och glor på mina 4 väggar. Har opererat bort halsmandlarna. Skulle verkligen behöva komma bort till värmen jag oxå känner jag nu. Detta gråa vår väder som vi har här hemma nu är inte kul. Hälsa Anton så mycket.



I miss u and I love u pet



Kisskiss Hughug

2009-04-06 @ 12:50:33
Postat av: Frisör Alex

Hej gumman!! :D



Ni lever i drömmarnas värd!! Önska jag va där! ;P Ser helt underbart ut!!!! Vet inte om jag skulle våga hoppa ner till delfinerna, du vet vad jag tycker om fisk och sådant! Dränkte ju nästan janne i thailand! ;P hehehehe.....

Jag beundrar er! :)



Satt igår och gick igenom lite bilder från berga mm.

Gjorde inte saknan mindre,efter er!



Längtar sjukt mycket till juli!!!!!!!! :D



Hälsa Anton, snygg han va som tjej föresten! hehehe...



Massa Kramar









2009-04-06 @ 21:30:39
Postat av: Frisör Alex

Hej gumman!! :D



Ni lever i drömmarnas värd!! Önska jag va där! ;P Ser helt underbart ut!!!! Vet inte om jag skulle våga hoppa ner till delfinerna, du vet vad jag tycker om fisk och sådant! Dränkte ju nästan janne i thailand! ;P hehehehe.....

Jag beundrar er! :)



Satt igår och gick igenom lite bilder från berga mm.

Gjorde inte saknan mindre,efter er!



Längtar sjukt mycket till juli!!!!!!!! :D



Hälsa Anton, snygg han va som tjej föresten! hehehe...



Massa Kramar









2009-04-06 @ 21:32:02
Postat av: Lilli

fan va nice med delfiner gumman !

det är inte långt kvar nu tills du kommer hem, eller ja, inte så värsta iaf ;p då ska det iaf mysas !

2009-04-07 @ 17:56:24
Postat av: Anonym

kollar bara laget

2009-04-08 @ 01:14:15
Postat av: Kristina

Kommer du när vi skulle fiska i Spanien....men bara fick se delfiner. Vi var sjukt laddade men han som körde båten var sur för han ville ha fisk :) Haha! Idag ska jag åka in till Östersund och jobba min sista dag, känns jätte konstigt. Jag har sagt upp mig eftersom jag känner att det kommer ta lång tid innan jag kan jobba som utesäljare igen. Innesälj var tyvärr ingenting för mig. Det blev inte som jag hade hoppats, men men! Det kommer säkert upp något annan. Nu ska jag njuta av påsken.

Kram

2009-04-08 @ 06:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0