Im stylish;)

Da var min andra arbetsdag avklarad...
Perfekt att borja klockan 10 och sluta klockan 12.30:)
Igar var vi ut och tog nagra ol med nagra svenska tjejer fran vart hostel. Skulle egentligen bara ta en ol men det blev 5 till slut:) Tur att det var billigt. 2 ol for 23 kronor ar inte daligt!
Nar jag var pa toaletten traffade jag en tjej fran usa som blev helt imponerad av min scarf som jag precis kopt. Hon fragde om hon fick ta pa den, lite skumt tyckte jag men klart hon fick det:) Nar vi sen skilldes at sa hon att hon tyckte jag var stylish. Inte vad jag hade vantat mig i min skjortklanning som jag kopte pa rea for 45 kronor men tackar tackar!
Ikvall blir det en lugn kvall, forsoker fa tag pa tv rummet men det ar en  kille darinne som sitter och noter nan gammal krigsfilm, Suck!!!
oj... just det Anton har fatt ett till jobb. Han borjar pa mandag, han ska diska pa en restaurang. Han ar helt nojd!
Vet inte vad jag skall hitta pa nar han ar pa jobbet men Kalle och Sanna ar pa vag hit sa jag far hanga med de. Om jag har tur ringer de till veckan fran en butik jag sokte jobb pa igar. De sokte en halvtidare, skulle vara perfekt for mig. Det verkar vara en bra butik oxa, spanade lite fort igar och de hade massa fint. Blir inge mer shopping for mig dock, kan knappt stanga min vaska for tillfallet:) Pa sondag flyttar vi in i personal rummet har pa hostelet, tankte jag skulle knappa lite kort sa ni far se hur vi bor.

Have a nice one!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0