Job hunting

Sorry!!! har inte hunnit skriva pa nagra dagar... har fullt upp att leta job har i Queenstown. Ser tungt ut! Det ar mitt emellan sasonger sa det ar ganska lugnt. Sag ett job idag man kunde soka... Strippa och paldansare Hahaha sa langt ska man val inte behova ga:) Anton kan ha ett bar job pa gang vi far se hur det blir. Har gatt runt idag och kollat om vi kan jobba nagonstans for boende men alla platser ar redan upptagna.
Imorgon har jag och Anton en frisbee golf dejt!!! Med varandra:) det ser jag fram emot. Har aldrig spelat forut men som gammal ultimate frisbee spelare hoppas jag pa att vinna. HAHA.

Fick daliga nyheter idag oxa att min farfar inte mar bra... Tanker pa dig farfar! Kanns jobbigt att vara sa langt bort nar sant har hander. Forsoker tanka possitivt som min pappa sa idag, han ar gammal och det enda han vill ar att traffa farmor igen.
Hade velat var dar...
Som tur ar har jag en underbar pojkvan som har gjort allt for att trosta mig idag:) Tack min alskade!


Have a nice one!!!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Ja, det är inte lätt...men som sagt han har ju haft det bra och fått varit med länge. Man får tänka på alla fina minnen han har givit dig.



Lycka till med jobb och jag blå håller tummarna på att anton får det där jobbet =)



Har provat att skick mess till din telefon minst 10ggr men det går inte. Fick ett nytt nr av sandra idag men det funkar inte heller :(



Tänker på dig.

Vi hörs vännen....Pussiz & Kramiz

2009-04-09 @ 12:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0